EU

In the UK blocked RT accounts

The second day is great news! Share Russia Today. Do not stop. The bottom is close.

I will repeat the question for the thousandth time, what does the propaganda have to do with freedom of speech?

So you, parasites and need. And right there they began to proclaim freedom of speech, propaganda lycimers. Precisely that – parasites. From you, even as from propagandons – there is no nihuya apart from harm and the opposite effect.

In the UK all bank accounts of the Russian television channel RT were blocked. The editor-in-chief of the TV channel Margarita Simonyan could not name the reason for the freezing of accounts, but admitted that this could be due to sanctions.

All accounts of the Russian television channel RT in the UK are blocked, the editor-in-chief of the TV channel Margarita Simonyan said on her Twitter on Monday. “We have closed accounts in Britain. All accounts. The decision is not subject to revision. Long live freedom of speech! ”Wrote Simonyan.

In a conversation with RBC, Simonyan said that the decision was a surprise to her. She noted that the reason for the freezing of accounts was unknown to her, but admitted that it could be associated with new sanctions.

“We have no idea what this is connected with, because neither yesterday, nor the day before, nor a month ago, nothing new happened to us and there were no threats against us. Perhaps, but this is only our hypothesis, due to the fact that we are waiting for the announcement of new sanctions by the British and American against Russia. Perhaps this is connected with this, and maybe not. Now lawyers are dealing with this issue. “

Margarita Simonyan
RT Editor-in-Chief

Earlier, the British regulator Ofcom has already made claims against RT. In particular, in mid-September, The Times reported that Ofcom recorded 15 violations of television broadcasting rules and began checking on a Russian television channel. Prior to this, in 2014, the British regulator saw irregularities in the work of RT regarding stories related to coverage of the Ukrainian crisis.

In August 2015, the European Bank deprived RT of advertising revenue, explaining its decision by saying that the channel’s money could be related to Dmitry Kiselyov, who is the director general of Rossiya Segodnya, who came under EU sanctions. Simonyan is the chief editor of the agency.

Last July, MIA Russia Today received a notification from Barclays Bank about the freezing of its account in the UK. The bank said the agency could be controlled by Kiselyov.

In June, Russia Today accounts were arrested in France and Belgium in connection with the Yukos shareholders case.

Cotton farting and whining.

Thief, they will put you there and they will take away all the stolen goods, but here they will raise them to the pitchfork, the time will come for lying and wrecking.

Margarita Simonyan: A wonderful article about us, the British bank and those guys.

And is this all a whore?

Here’s a great article about you: The British presenter about the Russian Federation – “dirty, degenerated, perverted kleptocracy.”

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Back to top button
Top.Mail.Ru
Close